Bello!
Welcome to my simple triple blog, I`m Kimi.. I'm a newbie's blogger. Follow me and mention for follow back at my Shoutbox. Thank you.

Minion's Fans

Minion's Talk


Minion's Post


Minion's Help

Template : Atin Tory
Editor:Ilia Asya
Help:
GIVEAWAY AKHIR TAHUN 2013
Thursday 12 December 2013 | 21:40 |

ASSALAMUALAIKUM :)


Tekan banner untuk join

Mula-mula sekali, saya ni newbie. Seorang blogger lelaki yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia blogger ni. Selamat datang untuk diri sendiri. Hihi.. Kenal Ilia Asya ? Dia tu kakak saya. Seorang blogger yang boleh dikatakan agak lama la dalam dunia blogger ni. Dialah yang tolong edit2 blog saya ni. Dia jugak yang ajar saya masuk GA ni. Saya rasa kak Eymasu agak rapat dengan kakak saya bukan? :3

Memandangkan GA ni ada hadiah misteri untuk sang lelaki, jadi saya nak join. 
Cuba nasib lah katekan.. :)